Wednesday, September 7, 2011

chepter 16 : menanti :'(














ary nie seary aku takk mcg ngn die , aku tunggu gak die mcg aku :\ tapi jangan harap la die nak mcg aku kan , sape la aku kan bagi die . aku tunggu ke , aku nagiss sekali pon die takk akan ambikk tahu punye . caye la ape aku ckp kan die bukan tahu and die tak akan nak ambik kisah pasal hidup aku dah , aku nie kan penyemak dalam hidup die . nak kacau die pon dah tak boley dah , aku nak tngok sampai bile kite orang nak go on mcm nie . antre aku nak mengalah ke die ? ego aku tetap ego aku ! aku tak akan pernah nak berganjak walaupun seinci , hurm . aku dah penat nak melayan nak pujuk die , kalau ary nie pujuk esok still same merajokk ag . sampai bile ? sampai aku M A M P U S ke dahh la , aku dah penat la ! aku memang sayangg die sgt sgt , malahan melampau . tapi kalau mcm nie berlaku aku jadi lemah and tak tahu nak buat ape , ego aku , keple batu aku , keras aty aku semua bercampur adokk . ARGHHH !! tetekan nye aku , ape la kau nak buat nie . aku benci la ! hurm , aku nak sangat die dengan aku . tapi samlam mood okey die bile die ckp mcm uhh aku memang takk suke ! aku palingg benci laki mcm uhh , aku ase mcm laki bangangg sgt sgt . mcm bodo je , mcm takk de keje lain nak buat kan !! arghhh , geram nye :'( and aku sedyhh jugakk , nape aki buat die mcm uhh . hurm , aku pon takk tahu . ego aku memang kuat , kalau aku dah marah jangan la harap aku nak toleh je blkang . aku akan go on je berjalan , maap kan aku ea :'( benar kata pujangga selasih ku sangka mayang , bayang-bayang ku sangkakan daun selaga . orang benci ku sangka sayang ,namun diri tak merasa tetapi apakan daya . kenangkanlah aku sayang , rinduilah aku dalam ingatanmu . yang telah tinggalkan ku selama ini ,jauh mengejar mimpi yang tiada pasti . biar hujan datang berkurun , takkan tawar rasa lautan cinta . ku khayalkan kasihmu mengekalkan rasa , kiranya gerimis menawarkan lautan .