Thursday, September 8, 2011

chapter 17 : malam di temani air mate

malam semalam aku gagah kan jugak tokk g mcg die , die balas tapi lambat sangat . mcg due tige je , pas uhh behenti . aty aku memangg dah takk senangg dah , aku mcg skli ag aku ckp ' you i nk bagi tahu yang i rindu kat you ' byk lagi tpi aku malas la nak tulis kat sini , sekali die balas . aku bace mcg uhh dengan perasaan yang sangat saket :'( die just ckp ' O K E Y ' wahh , aku ape ag . terus la berjurai , and aku terus tukar status wall aku . aku ckp mcm nie hurm , air mate je yang mampu mengubat aty aku yang semakin saket dan gundah :'( malam yang bergelinang dengan air mate . saket yang sangat menyusuk :'( sekarangg baru aku tahu :') sape posisi aku :'( tuhan tabah kan la aty aku nie , yanna stop la mengalir kan air mate kau sebub laki lagi . kau kene kuat , kuat yang kau ade masih tak cukup . kuat lagi yana :'( kuat , tak de sape akan sayangg diri kau kecuali kau sediri . bagun la !! nie la yang aku ckp , lepas uhh aku terus menagis dan menagi sampai la takk cukup tok mengalir dekat muke nie .




aku kalau la dah menagis memang tak pernah sedar diri , sampai la kdng kdng semput aku kene . tu pun still takk nak berhenti kan , hurm . idong aku memnag tak payah cite la , tersumbat nak maty . malam uhh memang aku ase aku keseorangan , aku tak tahu nak mengadu dekat sape . nak mengadu dekat filza die off fon :( hurm , aku mengadu la kat sorg mamat nie . die memang baik nak maty , selalu denga kalau aku sedyhh . mcm die ckp , kecian die kene chill kan popuan gile mcm aku nie . aku try cool kan diri aku , aku buat la pembetulan agame * baikk gitu , haha . tu pun still takk dapat nak tenangg kan jugak , sakli aku mcg la die . dah la dah pukul 2 pagi time uhh , aku mcg sampai 10 PAGE . nak tahu tak aku ckp pe ? nak ? tak nak la bagi tahu , hehe . malas la panjangg sangat la , nnt kalau rajin taip aku taip ea . memangg sedyhh nak maty kot , aku taip pon dengan menagis time uh :'( aku gagah kan jugakk tokk taip macg , and then aku send . lepas aku sent tunggu delivered and aku off fon . nie yangg malam punye , yangg pagi nnt next blogg aku cite okey :D hehe