Saturday, December 3, 2011


FILZA , YANA , EIJA , FARRA , GANU
GANU , FARRA , YANA , EIJA , FILZA  
YANA , EIJA , FILZA , GANU , FARRA 
EIJA , FILZA , GANU , FARRA , YANA 
FARRA, GANU , EIJA , YANA , FILZA 
FILZA , YANA , EIJA , FARRA , GANU 

all this name always in deep of my heart , to hard to forget our memories . you all are the best for me , i always love you all . like my family , bile sala sorg menagis mesti ade je yang pujuk kan kan :'D haha . and aku la palingg dasyat kan , kene dok maki maki orangg . mara non-stop , haha . bile nagis pon non-stop gak kan , pasal kes sufi pindah uhh . macam orang nak mampus nagis kan , rindu nye time kite same same :'( hurm , filza ingat tak time kite nagis rindu kat abang ali uhh ? nagis sampai keluar dorm , lagi pon time uh semua tengah lapa nak maty kan . haha , kejam gile kan warden kite uhh . benci aku ! pas uhh kite serongg nak pergi OU uh kan memang terbaik kan , sampai tak nak balik . sekali balik , jumpe warden tak gune uh tengah melantak . muke mintak kaki laa cial , haha. bako thank tok teman aku tidur semua laa ea , kite kongsi selimut same same . kau mengatal dengan patung aku , ciap cakap lain macam uh . haha , damnn gile kau kan . haha . ganu , sumpah aku sayang kau macam kemba aku sendiri kau tahu takk . aku benci kau , degil suke melawan aku kan . macam saiton kau nie kan , haha . eijaa , kite selalu bertekak pasal filza kan :) haha . kau sayang filza la , filza kau punye laa . hehe , tak heran pon . aku ade ganu ngn bako :P haha . tiap tiap malam kite beli burge and kite makan berjemaah kan :) haha , ciap gado gado kan :) yang paling terbaik poteng sekola same same uhh . haha , macam macam alasan la . saket perut la , nak maty laa , nak kene kubur la . haha , but nie semua tinggal kenagan antare kite berlime . aku berharap kite boley lalui bersame okey , aku akan sentiase doa kan yang terbaik tok sayang sayang aku nie . maap kan aku kalau aku ade sala and silap , aku memang jahat dengan korg . buli korg laa , bako and ganu ingat jam persahabatan kite uhh <3 aku selalu tengok and terus rindu kat korg semua , aku nak korg sentiase dengan aku :'( aku akan sentiase berdoa okey :'( :*