Saturday, October 29, 2011

chepter 29 : sayangggg saye :D


faham kan dengan maksud di atass >,< hehe , DAMMM ! sumpahh tak boley nak lupe kan die walaupun sekejapp . lagi tengokk gamba die lagi la tak keruan hidup dibuat nye , hanyaa tuhan je yang faham and tahu ape yangg tebuku dalam aty saye . selame 6 TAHUN aku dengan die kenal , macam macam kite orang tempuhh . die suke aku waktu aku darja 5 lagi , tapi time uh aku ase bodo sgt sgt :D haha . ade darja 5 nak couple kan , haha . tapi time uhh aku couple dengan amir saffuan , pertame kali percubaan bercinte <3 lepas uhh . die pernah anta mcg dekat fon aku , part nie memang kelakar <3 hehe . dah la time uhh fon aku dekat ayah aku kan , sekali die pergi berani anta mcg macam nie '' FARAH NIE FAIZUL , FAIZUL NAK BAGI TAHU FARAH SOMETHINGG . SEBENAR NYE MEMANG AMIR CURANG DENGAN FARAH WAKTU COUPLE , FAIZUL NAK BAGI TAHU FARAH YANG FAIZUL SUKE FARAH '' hehe , aku tak pernah lupe pasal bende uhh . sampai skrngg aku ingat , lepas uhh aku kene kutuk dengan kaka and ayahh aku -,- kejam betol . haha , lepas uhh kami terpisah . saye darjah 6 die form 1 , lepas tu saye pon pergi la ke tahap sekolah menengahh . haha , kelakar kot . and bile ingat balikk mesti rindu , hehe . waktu aku form 1 die form 2 die mintak couple dengan aku dalam bukan 3 tak pun bulan 4 , hehe . sampai la penhujungg tahun , sebab die suke budak form 3 die form 2 . haha , aku redha je la kan time uhh tak pkr ape pon . lepas tu kite orangg terpisah , die sekola pagi aku sekola petanggg :) bile aku skola pagi kawan kawan die selalu panggil aku dengan name die , aku senyum senyum sumbang je la . haha , lepas tu aku denga cerita die pindahh TEKNIK :( sedyhh . dah terpisahh balikk , time aku form 4 die form 5 aku jumpe die balikk . just chat dalam FB je , terus ......... okey . tomorrow sambunggg , mengantokk maw tito . hehe , esok saye update balik sambungg storyy nie <3 hehe MNF <3 NFL