Wednesday, October 19, 2011

chepter 27 : the endinggg :')


about my LOVE story :') not the happy endingg , haha . semua telahh berakhir macam tu je , tanpe ape sebab hubungan aku telerai macam tu je . ape yang mampu cakap pergi la kau kecapi hidup kau yangg sekarang nie , aku harap kau bahagie and kau jage laa diri kau uh . aku tak akan pernah nak nasihat kau lepas nie , kau nak maty ke mampus ke , pergi jahanam ke :D pergi la aku dah tak halangg dah , malah aku alu alu kan . disebab kan aku moody and takk nak mcg ngn kau malam uhh kau sanggup kan . haha , text aku suruh aku buat keputusan yang terbaik antare aku dengan kau kan . haha , aku memangg tak sanggup sebab aku sebub aku sayangg kan kau . aku malas nak gado ngn kau malam uhh , sebub esok aku nak kloa dengan kawan kawan aku . aku tak nak kau spoil kan mood aku , tapi kau ! haha , kau anta mcg panjangg berjale jale ngn aku kan . kau cakap kau lepas kan aku :) haha , okey fine . aku pon malas nak gado panjangg , bia la kau kan . tu yangg kau nak kan , kau punye suke la . aku malas nak mengedek gedek and tehegeh hegeh dengan kau , aty aku dah tawa la . 3 KALI kau mintakk clash kan , kali pertame dengan kedua uhh boley la aku macam popuan bodo menagis merayu mintak kau couple balik ngn aku . sebab aku pkr ape aku takk nak kau lepas kan aku , know kau ase ape aku ase baru kau nak tehegeh hegeh ngn aku kan :D haha , shedap kn rase die . rase macam kau takk de muke and tak tahu malu merayu rayu . haha , bia kau ase betape bodo nye aku time uhh . haha , seronok kan . tesekse kan idop kau , rase macam aku buat kau macam SAMPAH . haha , bagus la kalau kau terase memanggg aku nak buat pon . sorry aku bukan popuan yangg senagg kau pijak pijak kepale , and bukan popuan yang senang senang kau nak kuasai and perbodo bodo kan . kepale aku lagi keras dari kau , kau nak couple ngn aku kan . kau ikot rentakk tak , semua laki yangg nak aku semua kene ikot cakap aku , haha . susah kan , bia la . takk semua popuan boley buat laki macam uhh , tapi aku boley . sebub ape , sebab dunie nie tak selame nye laki yangg kuasai . popuan jugak boley kuasai nie , paham uhh :) thankk budakk , kau rase la sekarang kan .