Tuesday, September 20, 2011

chepter 21 : jiwe saye :'|

wahhh ! dah lame nye tak update blogg aku nie :) ehh rindu pulak kat blogg aku nie :P hurm , byk sgt sgt story nak kongi . tapi tak termampu pulak la kan nak update semua , ade jugak kene PRIVET kan :) (15-9-2011 *khamis ) tarikh tersebut adalah aniversary aku dengan yang tersayangg aku yang ke 3 bulan . yeahhh !! seronokk memangg seronok kan :) tapi sayangg sangat peristiwe yang amat la menyedihh kan dah jadi :'( sumpahh aku ase nak sangat maty time uhh , dari aku terus go on idop tersekse mcm uhh . mcg yang die anta cukup buat jiwe aku hilangg and nadi aku nak maty :'( :'O hurm , aku nagiss memangg tak berhenti . aku takk tahu nak buat ape and tak tahu ape lagi yang aku kene buat bia aku dapat balikk segale gale nye :( ya allah , sumpahh aku ckp time aku bace die anta mcg yang cukup buat aku tekilan and kecawe uhh . mate aku dah kabur sgt sgt , kaki aku memangg lemahh , lepas uhh satu badan aku dah mengigil . aku pkr sangat sangat yang aku ade dekat dengan die , aku rele melutut bia aku dapat kan die . bia die pkr aku bodo , memangg aku bodo pon , sebub aku terlalu bodo nie la aku nak selalu dengan die . aku tak kisah die nak ckp aku ape , aku popuan bodo ke bangangg ke . aku rele sayangg rele , asal kan kau adelahh milikk aku :'( aku rele akiqq aku rele . walau pun nampk betape hine nye mate aku di mate kau time uhh , kalau kau takk de belas kasian kau akan buat mcm ape aku kene dulu :'( time tu aku akan rase kan hine nye laki skli lagi . aku akan jadi mcm mane aku jadi seblom nie , bia aku meyendiri kan diri aku . bia aku nagiss tak berhenti , and bia kau maty . kali nie mesti saket die nye memangg nak maty :'( cukup saket , memanggg saket . hanye allah je yang akan tahu bertape derite nye aku selame nie , hanye sebub lelaki yangg betol betol aku sayangg .


arghhh !! aku tak mampu lagi nak pekare lame berlaku kembali :( tolongg , aku takk sanggup laki :'( aku takk kuat dahh . aku takk mampu lagi nak menerime bebanan seberat itu lagi , tolongg la aku merayu kat kau . tolongg paham aku , tolongg la tolongg :'( aku sayangg kau sgt sgt . kau la segale gale nye bagi aku , aku harap kau pun rase getar yangg aku rase skrngg dan selame nye :( aku berharap sangat sangat , maap kan aku kerna selalu saket kan aty kau . maap kan aku okeyy :') you are my heartbeat , my breath , my live and you are everythingg to me . i cant life without you , i cant hunny . i cant !! you always be my super love ! maap kan aku malam tu sebub aku takk mampu nak kawal marah aku ! ego ! kepale batu aku ! tu yang kau ckp kan , kau ckp lagi setengahh laki tak tahan dengan semua uhh . kau mampu tahan semua uhh , aku mara kau . aku maki kau , kau still cool kan . kau still saba :( kenape aku tak pernah nak tahan mara aku ? aku tak de niat nak lepas kan mara aku dekat kau , siket pon tak berniat sayangg :'( maap kan i , maap kan i . jangan tinggal kan i lagi , i baru tahu betape takk mampu nye i tanpe you disampingg i . terime kasihh sebub bukak mate i , terime kasihh . sory lately i busy siket , i busy dengan skola i . i kene buat mcm mcm tok seni , maap kan i sayanggg . i tak de niat nak abai kan you , i harap you tak pkr mcm uhh . i sayangg kan you sampai nyawe i yang terakhir , i sayangg kan you sampai i menutup mate sayang . ingat tu , ingatt !! ILOVEYOU M U H A M M A D | A K I Q | A S Y A R A F F | B I N | ABDUL | G H A F A R | kau hanye untukk aku sayangg , kalau aku tak dapat kan kau . tak de sape pon layak dapat kan kau okey :) ingat tu , aku akan buat ape je . walau statment die mcm cial skli pun , aku akan buat ape je . paham !! ingat tu okey :)