Tuesday, September 6, 2011

sadd storyy :(

hurm , hyep blogg :'( ary nie nak share sadd story la , ade due . tapi cite yang first dulu ea , hurm . nie pasal asrama dulu , pasal sorg kaka yangg aku sayangg sgt sgt . filza cite die dah berhenti , aku denga luluh aty aku . name die ANNUR FATHIL . die baik sangat ngn aku , aku sayangg die mcm kaka aku sendiri . die selalu share cite dengan aku , selalu buat aku mcm adeq die sendiri . aku nak pelok die sgt sgt , aku ingat lagi die ade bagi aku keychen FROGY , kaka aku sorg nie suke sgt sgt dekat frogy . hurm , nape akak pindahh ehh ? akak takk kecian dekat filza , ganu ngn eija ke ? dorg dahh takk de sape dahh kak ? akak je yang saye amanah kan jage dorgg , saye dah takk dapat nak jage dorgg dah :'( semua pergi , semua orang saye sayangg nak pergi . kenape akak kenape ? :'( akak takk kecian dekat dorg ke ? tolongg la akak balikk balikk dekat asrama akak :'(


                        


nie la akak yang palingg aku sayangg tu :') comeyy kan die , cantikk kan die . die la segale aku bagi aku , die la yangg tolongg aku mcm mcm . tapi aku dah mungkir janji dekat die , dulu aku pernah janji TAK NAK TINGGAL kan mokhdar . kite orang nak bersame selame lame nye , tapi sayangg sorg sorg pergi kan . mule mule kak sofia , lepa uhh naja ngn aimi , mengikot pulak kak fatin . and then emani dengan adeq die , lepas uh kak maz . and then eyda , lepas eyda pergi aku pulakk yang pergi . yang tingal hanye , ganu , nadia dengan tynna je . yang lain semua dah pergi , sekarangg aku denga pulakk kak annur pergi , tadi aku denga sumpah tekejot nak maty . aku terus nagiss , sesakk nafas aku :'( kak annur maap kan yana ea , yana takk dapat jadi yang terbaikk tokk kak annur . yana sayangg kak annur , yana takk nak hilangg kak annur dengan yangg lain . korg semua sebahagian dari hidop yana , yana takk mampu kak annur pergi dari hidup yana . maap kan yana , yana sayangg kak annur . ingat tu kak annur , yana nakk pelokk kak annur sgt sgt . ILOVEYOU ANNUR FATHIL