Friday, September 9, 2011

chapter 19 : saye pentingg kan die :|

hurm , sekarang nie aku takk tahu kenape aku ase seronok pulak pakai tudung kan :D ase mcm best je , tapi sory la . aku nie takk de la lame kan , hodoh je . kdng kdng uhh malu la gak kan , tapi nak buat mcm mane . aku harus berusehe :) insyallah , kalau la aku betol betol nak berubah aku akan pakai tudung nnt . tapi aku tak nak HIPOKRIT la , nnt dah pakai tudung lepas uh bukak balik . tak mcm bodo kan , aku tak suke mcm uhh . aku pakai tudung kerane aku ase mcm seronok je pakai tudung bukn sebub sape sape suruh okey , and bukan sebub pakwe aku suruh or what . aku tak nak orang ckp aku pakai tudung sebub orang suruhh , namo namo :) hehe , nak tngok tak :D


                


ha nie la aku :D sory la saye H O D O H , malu la . hehe , tngok gamba uhh ade akiqq . hehe , semua sebub die . mane tak nye aku sayangg nak mmpus sangat , sebub uhh la 24 jam ade die je . bilik aku memang dah penuhh dengan die dah , gamba die , name die , mcm mcm la . hurm , all about MUHAMMAH AKIQ ASYARAFF . kecian kaka kaka aku masuk bilik aku tngok pasal die , malu gak kdang kdang . tapi jangan isau aku tak bagi dorg usik pon , berani dorg usikk maea chekk nohh . hehe , tadi aku denga radio dalam kete aku satu ayat cinte nie sumpah menusukk gile aku denga . die ckp mcm nie ' kite harus mencintai seseorang itu dengan kekurangan nye , satu hari nnt kite akan bahagie dengan kelebihan nye ' wahh , sumpah nak gugur kejap jantungg aku . haha , sweet la pulak kan . haha , ary nie mood aku takk bape baikk la :( aku ase boringg nak maty kot . haha , okey la nak g kat FB pulakk . boringg nye , hehe . bye bye my dear blogg , ILOVEYOU . muah muah muah :* selamat malam cinte <3